Nevíte si s něčím rady?
Uživatel
Heslo

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Home > Poradenství > Nevyžádaná zásilka

Nevyžádaná zásilka



Při přepravě se může stát, že adresátovi přijde zásilka, kterou si nevyžádal. Co se děje pak a jak s takovým balíkem nakládáme?

Když adresát zásilku nechce

V takovém případě je nevyžádaná zásilka uschována u nás (u dopravce) po dobu 10 dní a mezitím zjišťujeme okolnosti a fakta k balíku. Pokud si adresát zásilku ani po opakovaném kontaktování nevyzvedne nebo není dohledán, zásilka je po dohodě vrácena zpět odesílateli. O celé situaci informujeme odesílatele (zadavatele zásilky) a dohodneme se na dalším postupu.

Co můžete udělat vy?

Už při samotném objednání přepravy zásilky doporučujeme zadat přesnou adresu a další kontaktní údaje na adresáta. Během doručovací lhůty ho pak můžete zkoušet kontaktovat sami, případně zjistit další kontaktní údaje. My se samozřejmě pro doručení zásilky snažíme udělat maximum.

Nebyla vaše zásilka doručena? Je označena za nevyžádaný balík? Kontaktujte nás a zkusíme najít společné řešení.