Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že v rámci projektu zvyšování kvality našich služeb při doručování zásilek v systému FOFR, bude v měsíci červenci 2021 uvedena do praxe služba, kdy bude možné hradit vybranou hotovost za hodnotu zásilky, přepravné a doběrečné platební kartou.
Kromě většího komfortu při doručení zásilky to samozřejmě přináší i změny v tarifech doplňkových služeb a ve veřejných obchodních podmínkách systému FOFR. Doporučujeme se s aktualizovanými tarify "Doplňkových služeb" (sekce "Přeprava", "Doplňkové služby") a aktualizovaným zněním VOP v kapitole 6. "Doručení zásilky příjemci" (sekce "O nás", "Obchodní podmínky") seznámit na našem webu.
Taem FOFR.
Provozovatel centrál. překladiště
RSC Logistics, logistické družstvo
Masarykovo nábřeží 2018/10
120 00 Praha 2
e-mail: info@fofrcz.cz
© 2014 RSC Logistics, logistické družstvo
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek
Dobrý den!
Naše společnost HICON-dopravní značení, s.r.o. dlouhodobě využívá Vaše služby. Momentálně řešíme s jedním zákazníkem z Prahy způsob úhrady zásilky.
Zálohovou fakturu mu firma bez prověření dodavatele nepovolí a chce zásilku hradit platební kartou. Spoléhá na Vaši informaci, že v rámci projektu zvyšování kvality našich služeb při doručování zásilek v systému FOFR, bude v měsíci červenci 2021 uvedena do praxe služba, kdy bude možné hradit vybranou hotovost za hodnotu zásilky, přepravné a doběrečné platební kartou. Předpokládá, že to bude funkční od 1.7.2021!
Je tomu tak ?
S pozdravem
Švestka Josef
Ano, je to pravda. Ode dne 21.6. je systém platebních karet v testovacím provozu, ode dne 1.7 bude spuštěn do ostrého provozu.
Vážení, dnes 1.7. jsem přebíral zásilku na dobírku a platba byla možná jen v hotovosti (kurýr evidentně o možnosti platby kartou nic nevěděl a platební terminál s sebou ani neměl), přestože potvrzovací SMS obsahovala text: "Výběr hotovost/karta". Dále kurýr ani nedisponoval dostatečnou hotovostí pro navrácení. Prosím, nenabízejte možnosti, které nejsou reálné, vznikají tím komplikace a nepříjemnosti pro obě strany. Děkuji
Od 23.6 marne čekám na zásilku od vás i po 3 urgencich nikdo nereaguje nechápu jaksi můžete říkat Fofr uvažuji již o zrušení objednávky s tímto jsem se ještě nesetkala Gracova
Dobrý den, od 21.6. Očekávám doručení zásilky 2555600574. A zásilka pořád nedorazila. 30.6. Jste mi poslali zpravu, že 30.6. mi kurýr zásilku doručí. Zprávu s číslem na kurýra jste zaslali v 15:40 a v 15:50 bylo číslo kurýra už vypnuté. Nikdo se neozval, celý den jsem byl doma a vzkaz o mé nepřítomnosti jste mi taky nezanechali. Pritom to na sledování zásilek píšete. Už týden se vám snažím marně dovolat. Nikdy to nikdo nevezme. Otázka zní.... kdy mi tu zásilku doručíte?
Dnes 17.8.2021 bez možnosti platit kartou. Řidič ani neměl terminál. Nechápu proč zveřejňujete informace, které nejsou pravda. Zbytečně přiděláváte lidem problémy.