Nevíte si s něčím rady?
Uživatel
Heslo

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Home > Novinky > Opatření při převzetí zásilky.

Opatření při převzetí zásilky.



Datum konání:
18.3.2020

Vážení zákazníci,

naší snahou je dodání zásilky s maximální bezpečností. Naši řidiči jsou vybaveny hygienickými, a v rámci současných možností, i ochrannými prostředky pro eliminaci šíření nákazy COVID 19. To samé očekáváme i na druhé straně. Proto Vás zdvořile žádáme o přebírání zboží v roušce.

Děkujeme za ohleduplnost.


Komentáře

Přidat komentář
  • 24. 4. 2020 14:24
    Fuchsová
    Platba

    Dobrý den prosím vás nechápu proč když je to omezení a vše je hygienické proč se u vás nedá platit bezhotovostne, řidič nemá terminál a to je opravdu hygienické??


  • 27. 4. 2020 15:22
    František
    SMS

    Dobrý den,17.04.2020 v 09:08 mi došla SMS o tom že mám převzít balík doručený 27.03.2020 a kontakt na řidiče.když jsem se mu dovolal tvrdil že u vás již nepracuje,co se u vás děje?


  • 28. 4. 2020 13:29
    Julie Wernerová
    Porušení hygienických opatření

    Řidič neměl terminál pro bezkontaktní platbu, rukavice ani roušku, a ještě mi - než jsem došla pro peníze v hotovosti - vlezl až do domu místo toho, aby počkal přede dveřmi. Nehledě na to, že téměř neměl ani na vrácení, tak byl ještě dost špinavý a působil velmi zvláštním a zanedbaným dojmem! To v současné epidemiologické situaci vnímám velmi negativně a rozhodně si u Vaší společnosti už žádnou službu neobjednám.


  • 30. 4. 2020 21:22
    Hruba
    Kurýr k ničemu

    Kurýr mi přivezl zásilku,dál ji na chodník a ačkoliv vážila 16 kg, neměl zájem mi ji dát 1 metr za dveře do domu.Pri placení mi měl vrátit 100 Kč,hrabal se v drobných cca 3 minuty a čekal,kdy to vzdám a nechám mu to.Pote jsem dostala plnou hrst drobných v hodnotě 100 Kč.S Vámi už nikdy!!!


  • 4. 5. 2020 14:36
    Jifaso
    To je ale Fofr????

    29.4 převzali zásilku a 30.4 měla být doručena,podle sledování se nic nedozvíme,dnes je 4.5 a nikde nikdo. Tož to je teda Fofr


  • 11. 5. 2020 12:49
    Magdalena
    Hrůza, děs

    Odstrašující případ, vůlgárního, arogantního řidiče. Něco hrozného, aby si řidič dovolil sprostými nadávkami urážet zákazníka podle toho co si objednává v této době a ještě seřvat, že nemá u sebe hotovost. Poprvé a naposled!!!


  • 12. 6. 2020 3:36
    Eduard Folwarczný
    Profesprojekt Havířov

    Dobrý den,
    při doručení zásilky dne 11.6.2020 (Havířov, Těšínská 40), řidič Homola Jiří sdělil, že nemá čas podepsat příjmový doklad, a vyplnit datum. Příjmový doklad utrhl z nějakého bloku tak, že nebyl použitelný pro účetní.
    Pokud Vaši dopravci nemají čas doručovat zásilky, tak je propusťte. Ale proč na takové pitomce mají doplácet zákazníci?

    Folwarczný


  • 12. 6. 2020 7:18
    Jiří
    Zničený balík.

    Dobrý den.
    3.6.2020 mi doručily balík a ochotně mi ho uložil do auta a odjel. Při kontrole zboží jsem zjistil, že je vše rozbité.
    Plechovky pomačkané. Byl to dárek, ale nepoužitelný. Prostě hovado.


  • 16. 7. 2020 19:10
    Doležal Petr
    5622358371

    Zboží došlo v pořádku,termín dodržen,komunikace s řidičem(p.Kovář) výborná.Závěr: SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK. Děkuji!


Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů