Vážení zákazníci,
naší snahou je dodání zásilky s maximální bezpečností. Naši řidiči jsou vybaveny hygienickými, a v rámci současných možností, i ochrannými prostředky pro eliminaci šíření nákazy COVID 19. To samé očekáváme i na druhé straně. Proto Vás zdvořile žádáme o přebírání zboží v roušce.
Děkujeme za ohleduplnost.
Provozovatel centrál. překladiště
RSC Logistics, logistické družstvo
Masarykovo nábřeží 2018/10
120 00 Praha 2
e-mail: info@fofrcz.cz
© 2014 RSC Logistics, logistické družstvo
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek
Dobrý den prosím vás nechápu proč když je to omezení a vše je hygienické proč se u vás nedá platit bezhotovostne, řidič nemá terminál a to je opravdu hygienické??
Dobrý den,17.04.2020 v 09:08 mi došla SMS o tom že mám převzít balík doručený 27.03.2020 a kontakt na řidiče.když jsem se mu dovolal tvrdil že u vás již nepracuje,co se u vás děje?
Řidič neměl terminál pro bezkontaktní platbu, rukavice ani roušku, a ještě mi - než jsem došla pro peníze v hotovosti - vlezl až do domu místo toho, aby počkal přede dveřmi. Nehledě na to, že téměř neměl ani na vrácení, tak byl ještě dost špinavý a působil velmi zvláštním a zanedbaným dojmem! To v současné epidemiologické situaci vnímám velmi negativně a rozhodně si u Vaší společnosti už žádnou službu neobjednám.
Kurýr mi přivezl zásilku,dál ji na chodník a ačkoliv vážila 16 kg, neměl zájem mi ji dát 1 metr za dveře do domu.Pri placení mi měl vrátit 100 Kč,hrabal se v drobných cca 3 minuty a čekal,kdy to vzdám a nechám mu to.Pote jsem dostala plnou hrst drobných v hodnotě 100 Kč.S Vámi už nikdy!!!
29.4 převzali zásilku a 30.4 měla být doručena,podle sledování se nic nedozvíme,dnes je 4.5 a nikde nikdo. Tož to je teda Fofr
Odstrašující případ, vůlgárního, arogantního řidiče. Něco hrozného, aby si řidič dovolil sprostými nadávkami urážet zákazníka podle toho co si objednává v této době a ještě seřvat, že nemá u sebe hotovost. Poprvé a naposled!!!
Dobrý den,
při doručení zásilky dne 11.6.2020 (Havířov, Těšínská 40), řidič Homola Jiří sdělil, že nemá čas podepsat příjmový doklad, a vyplnit datum. Příjmový doklad utrhl z nějakého bloku tak, že nebyl použitelný pro účetní.
Pokud Vaši dopravci nemají čas doručovat zásilky, tak je propusťte. Ale proč na takové pitomce mají doplácet zákazníci?
Folwarczný
Dobrý den.
3.6.2020 mi doručily balík a ochotně mi ho uložil do auta a odjel. Při kontrole zboží jsem zjistil, že je vše rozbité.
Plechovky pomačkané. Byl to dárek, ale nepoužitelný. Prostě hovado.
Zboží došlo v pořádku,termín dodržen,komunikace s řidičem(p.Kovář) výborná.Závěr: SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK. Děkuji!